Neem contact op met Educatie365

Facebook Twitter Educatie365 E-mail Educatie365

Educatie365 is helaas niet telefonisch bereikbaar.

Veelgestelde vragen

Moet er direct betaald worden in de webshop?

Ja er dient door consumenten en particulieren direct betaald te worden, u kunt eenvoudig en veilig betalen met iDeal, Paypal, of Mister Cash. Alleen bedrijven en onderwijsinstellingen hebben de mogelijkheid om op factuurbasis te bestellen. Na levering ontvangt u een factuur welke binnen 30 dagen betaald moet worden. Vraag hiervoor een account aan via info@educatie365.nl

Hoe kan ik bestellen op Educatie365.nl?
U kunt direct bestellen in de webshop van Educatie365.nl door het bestelproces te doorlopen. Ook kunt u contact opnemen met Educatie365.nl voor advies en het bespreken van uw wensen. 
Kan ik hulp krijgen bij de keuze van de juiste producten?
Educatie365 helpt en adviseert u graag bij de keuze van de juiste producten. Heeft u een vraag?Neem dan contact op met Educatie365.nl, wij beantwoorden uw vragen graag.
Wat zijn de verzendkosten voor een bestelling?
Bij een bestelling vanaf €250,- wordt de bestelling gratis verzonden binnen Nederland, België en Duitsland. Bij een bestelling onder de €250,- bedragen de verzendkosten €4,95 per levering binnen Nederland en €7,95 naar België en Duitsland.
Waar kan ik mijn bestelling inzien?
Als u via de webshop heeft besteld dan kunt u uw bestelling inzien door in te loggen en te kijken onder het kopje 'Mijn bestellingen'. Ook ontvangt u altijd een orderbevestiging per email. Heeft u vragen aangaande uw bestelling dan kunt u altijd contact opnemen.
Ik heb een verkeerd artikel besteld. Kan ik dit annuleren?
Educatie365.nl stuurt altijd een orderbevestiging van uw bestelling. Mocht er op deze orderbevestiging ongewenste producten staan dan dient u z.s.m. contact op te nemen met Educatie365.nl, zodat wij de bestelling naar uw wens kunnen aanpassen.
Kan ik mijn ontvangen bestelling retourneren?
Heeft u een verkeerde bestelling gedaan of zijn de producten niet naar tevredenheid, dan kunt u deze producten binnen 7 werkdagen na ontvangst retourneren. Neemt u altijd eerst contact met ons op zodat wij wellicht een passende oplossing voor u kunnen vinden.
Ik heb een account aangemaakt maar heb geen bevestiging per email ontvangen, wat te doen?
Het is mogelijk dat de bevestiging terecht is gekomen in uw spam of ongewenste email folder. Mocht u ook hier de bevestiging niet terugvinden neemt u dan contact op met Educatie365.nl.
Waarom zijn jullie levertijden langer dan bij andere webshops?
Omdat Educatie365 de prijzen zo aantrekkelijk mogelijk wil houden, werken we met beperkte voorraad. Bestellingen worden direct vanaf de leverancier naar ons magazijn verstuurd waar de distributie plaatsvindt. We hebben hier iets meer tijd voor nodig, maar kunnen daardoor wel hoge kortingen realiseren en waarborgen.
Mijn vraag staat er niet bij!
Heeft u een vraag of wilt u advies neemt u dan direct contact op met Educatie365.nl, wij helpen u graag!